top of page
Keresés

Továbbra is kék-fehérben Gyöngyössy Anikó



Jól érzi magát Óbudán, igyekszik példát mutatni a fiatal játékosoknak, büszke az előző szezonra, de a következő idényben még jobb eredményeket érne el. Céltudatos és mindig többet vár el magától, talán ez is lehet az egyik oka annak, hogy az előző idényben őt választották meg játékostársai a szezon legjobbjának. Igazi vezéregyéniség a mérkőzéseken, példakép a medencében és azon kívül is. Meghosszabbította szerződését, így biztosan még egy évig erősíti Lukács Dénes csapatát olimpiai bronzérmes játékosunk Gyöngyössy Anikó, Maci. Rövid interjúnkkal igyekszünk kicsit jobban megismerni és szurkolóinkkal is megismertetni őt. Kezdjünk is bele!



Hogyan értékeled a tavalyi szezont?

Nagyon büszke vagyok mindenkire, mind csapategységben, mind pedig egyénileg, illetve büszke vagyok Dénes munkájára is, hiszen egy nagyon nagy mérföldkövet értünk el, ugyebár a Magyar Kupában bejutottunk a négyes döntőbe. Nagyon bízom benne, hogy ezt az egységet megtartva, csak fölfelé fogunk építkezni.


Te lettél az év játékosa a társaid szavazata alapján, mit jelent ez számodra?

Egy hatalmas nagy pozitív visszacsatolásnak éltem meg, hogy az ő bizalmukat elnyerve tudtam ezt a címet megszerezni, és természetesen ez nélkülük nem jött volna létre, hiszen nagyon sok jó passzt kaptam én is, és mindenki hozzátette a saját részét, úgyhogy összességében a csapat az, aki jól dolgozott, nem pedig egy-egy ember.


Kicserélődött a keret, egy ilyen helyzethez hogyan lehet hozzászokni?

Szerintem ez nagyon jó, mivel új impulzusokat kapunk az új játékosok által. Természetesen játékban még össze kell csiszolódni, hiszen mindenki máshonnan jött. Lehet eltérés a taktikai beállítottságban, illetve meg kell ismernünk egymást, hogy ki hova és hogyan szereti kapni a labdát, de ezek majd a gyakorlásokkal rendben lesznek. Szerintem nagyon jó, hogy sok fiatal jött, ez mindig megfiatalít egy csapatot, köztük engem is.😊



A Kerületnél nagyon sok fiatal játékossal játszotok együtt, mennyire érzed jól magad ebben a vezér/mentor szerepkörben? Mi a felelőssége egy rutinos játékosnak egy ilyen fiatal keretben?

Nagyon nagy felelősséggel tartozom feléjük, hiszen nem csak játékban, de a parton is próbálok példát mutatni, hogy ne csak szavak legyenek, hanem tettek is. Remélem minél több ragad rájuk, amit majd tovább vihetnek későbbre is, amikor már nem játszunk majd együtt. Én mindig biztatom őket, hogy kérdezzenek, bármikor bármiben szívesen állok rendelkezésükre. Ha nem is feltétlenül taktikai kérdésről van szó, de sokszor nagy a pszichés teher egy fontosabb meccsnél, van, hogy nem úgy sikerül, ahogy azt az ember elképzelte, és olykor nehéz lehet onnan talpra állni. Ezekre a beszélgetésekre én nyitott vagyok, és szerencsére egyre többeknél látom, hogy bizalommal fordulnak felém.


Mit vársz az új idénytől, mik a személyes céljaid? Milyen célokat fogalmaztatok meg csapatként?

Nagyon hiszek a csapatban, bízom benne hogy az ötödik-hatodik helyért fogunk tudni küzdeni, illetve, hogy a Magyar Kupában ismét kiharcoljuk a négy közé jutást. A személyes célom az, hogy a csapat javára legyek és minél többet tudjak hozzátenni a szezonhoz. Ha egy fontos meccs, vagy egy rangadó nem úgy sikerül ahogy kellene, akkor azt én hajlamos vagyok nagyon magamra venni és magamat hibáztatni. Ezekre próbálok majd odafigyelni, és nagyon remélem, hogy szép idényt zárunk és vissza nem lépünk, már csak előre.


Beszélgetésünket Macival egy kérdezz-felelek játékkal zártuk, ahol picit személyesebb jellegű kérdéseket is feltettünk neki.



Név:
Gyöngyössy Anikò

Becenév (ha van): 
Maci

Születésnapod:
1990.05.21

Posztod: 
Center

Előző csapatod / csapataid: 
BVSC

Legkedvesebb eredményed:
Olimpiai bronzérem

Mi az az edzésfajta, amit a legkevésbé szeretsz: 
Hosszù ùszàsok

Mi az az edzésfajta, amit a leginkább szeretsz:
Sprintek, edzőmeccs, lövések

Vízilabdán kívüli kedvenc sport:
Nincs

Példaképed (ha van): 
Nincs

Kedvenc étel: 
Hamburger sültkrumplival

Kedvenc ital (lehet alkoholos is 😊): 
Alkoholos : gintonic, alkoholmentes: cola zero

Kedvenc film: 
Női szervek, Rossz tanàr

Kedvenc sorozat: 
Bridgerton

Kedvenc zene: 
Dzsudló

Kedvenc könyved: 
Dr. Máté Gábor -  Szètszórt elmèk

Kedvenc nyaralós helyed: 
Mindenhol ahol homokos tengerpart van

Elegáns, vagy sportos:
Sportos

Mi a hobbid: 
Kertèszkedès

Milyen eredménnyel lennél elégedett a szezon végén (válaszolhatsz akár hosszabban is):
Ha a Magyar Kupàban bejutnànk ismét a 4 közè, illetve a bajnoksàgban az 5. helyèrt játszhatnánk

bottom of page