top of page
Keresés

Rutinos játékossal erősítettünk - Ráski Lilla óbudai kék-fehérben!



Újabb rutinos játékossal bővült OB1-es csapatunk, Ráski Lilla a Szeged csapatától érkezett. Lilla neve ismerősen csenghet a vízilabdázás szerelmeseinek, ugyanis pályája során több kiváló csapatban is megfordult. Új igazolásunk pályafutását a BVSC-nél kezdte, majd hat éven át erősítette az Eger csapatát. Egy szezont töltött az FTC-nél, majd útja Szegedre vezetett, ahol három évig játszott, mielőtt a III. Kerületi TVE-hez igazolt. Lilla pályafutása során kiemelkedő eredményeket ért el a korosztályos válogatottakkal, de tagja volt felnőtt válogatott keretnek is. Junior Világbajnokságon harmadik helyezést ért el, kétszer Ifjúsági Európa-bajnokságon szerzett ezüstérmet, és egyszer Junior Európa-bajnokságon bronzérmet nyert. Emellett a BVSC színeiben Magyar Kupa győzelmet is ünnepelhetett már. Interjúnkban Óbudára igazolásának okairól kérdeztük, de beszéltünk tervekről, célokról, arról, hogy mi motiválja, és az első benyomásokról is, és természetesen lejátszottuk a szokásos kérdezz-felelek játékunkat is.


Miért választottad a Kerületet?


Mindenképpen csapatot szerettem volna váltani, Dénes megkeresett és tetszett amit felvázolt. Örültem neki, hogy egy olyan csapatba jöhetek, ahol több rutinos játékos is van. Gyöngyössy Anikóval például utánpótlás-válogatottban végig együtt játszottunk, így az ő személye is döntő volt abban, hogy a Kerületet választottam. Az is szép kilátás, hogy itt zárhatom majd le a pályafutásomat.


Mik az első benyomásaid? Sikerült beilleszkedned??


Az első tapasztalatok pozitívak. Bár még csak egy hónapja vagyunk együtt, és a közös programok is váratnak magukra, de szinte mindenkit ismertem a csapatból már, úgyhogy hamar sikerült beilleszkednem. Eddig a csapat és a klub is nagyon pozitív benyomást tett rám.


Mit vársz az új szezontól? Van-e valamilyen személyes célod?


Az új szezontól izgalmas és sikeres időszakot várok. Az ötödik hely mostantól Bajnokok Ligája indulást jelent, így ezért fogunk keményen küzdeni. Személyesen arra törekszem, hogy a rutinommal és a tapasztalatommal segítsem a csapatot. Nagyon motivált vagyok, szeretnék minden meccsen úgy kiszállni a medencéből, hogy mindent megtettem. Maximalista vagyok, főleg magammal szemben, de a társaimmal kapcsolatban is nagyok az elvárásaim.


Hogy viszonyulsz a fiatalokhoz? Mennyire érzed komfortosan magad egy ilyen fiatal csapatban?


Abszolút komfortosan érzem magam. A Szegedben is voltak nagyon fiatal csapattársaim, így ez nem egy új helyzet számomra. Az én felfogásom is fiatalos, és engem is motiválnak a fiatalok, húznak előre a lendületükkel, úgyhogy remélem én a rutinommal tudom majd segíteni őket.


Mit vár el tőled Dénes? Milyen szerepköröd lesz?


Bár konkrétumokról még nem beszéltünk Dénessel, de azt gondolom, hogy tőlem és a többi idősebb játékostól azt várja, hogy a rutinunkkal segítsük a fiatalokat majd. Balkezes vagyok, és egy másik fiatal balkezes is csatlakozott hozzánk. Egyébként kötött a posztom, jobb szélső átlövő vagyok.



KÉRDEZZ-FELELEK


Név: 
Ràski Lilla

Becenév (ha van): 
régen Lipi😄🫣 de már nem nagyon hívnak így

Születésnapod: 
Április 18.

Posztod:
jobb szélső/átlövő

Előző csapatod / csapataid: 
Szeged/ Bvsc,UTE, UTE-OSC, EGER, FRADI

Legkedvesebb eredményed: 
Ebből sok van☺nem tudom, hogy lehet e ennyit felsorolni..🫣
Len kupa 3. Magyar kupa 1. Junior Vb 3.Ifi EB 2.Junior Eb2.,3. 
Magyar bajnokság 2.

Mi az az edzésfajta, amit a legkevésbé szeretsz: 
amikor 100m-eket úszunk, azt nagyon nem szeretem

Mi az az edzésfajta, amit a leginkább szeretsz: 
lövő edzések, taktikai edzések 

Vízilabdán kívüli kedvenc sport: 
röpi, kosár, ping-pong

Példaképed (ha van): 
Varga Zsolt 

Kedvenc étel: 
Bolognai, olasz ételek 

Kedvenc ital (lehet alkoholos is J ):
Gin tonic/ limonàdé

Kedvenc film: 
Másnaposok 

Kedvenc sorozat: 
Breaking Bad 

Kedvenc zene:
Purple Disco Machine - Substitution 

Kedvenc könyved:
Nincsen kedvenc, szeretem a krimi könyveket 

Kedvenc nyaralós helyed: 
Olaszország, Horváthorszag

Elegáns, vagy sportos:
sportosan elegáns ☺️

Mi a hobbid: 
szeretek kirándulni, utazni, főzni a párommal 

Milyen eredménnyel lennél elégedett a szezon végén (válaszolhatsz akár hosszabban is):
Szeretném ha BL indulást érő helyen végeznénk a bajnokság végén, ami legrosszabb esetben az 5. hely. Ezzel nagyon elégedett lennék!

bottom of page