top of page
Keresés

Hajdú Róza: "Engem a sport kikapcsol, úgyhogy ez egyfajta mentsváram is az iskola mellett."



Negyedik szezonját kezdi a Kerület kötelékében a stabil és megbízható teljesítményének köszönhetően több poszton is bevethető játékosunk, Hajdú Róza. Fogorvosi egyetemet végez a vízilabda mellett, de mentsvárként tekint a sportra, így a tanulással járó nehézségek ellenére is minden alkalommal ugyanolyan lelkesedéssel és szenvedéllyel ugrik vízbe. Többek között az iskoláról is kérdeztük őt interjúnkban, de kitértünk a felkészülés adta nehézségekre, a csapatösszhangra, és Róz elárulta azt is, hogy ő miben látja az idei szezon sikerének kulcsát. Interjúnk végén Rózzal sem maradhatott el a már megszokott kérdezz-felelek rovatunk.


Hogy halad a felkészülés? Mi az, amit szeretsz benne, és mi az, amit kifejezetten nem?


Úgy érzem, hogy nagyon jól sikerült a nyári felkészülésem, bár én egyetemre járok, aminek része egy ilyen nyári szakmai gyakorlat is, így sajnos kicsit kevesebb időt tudtam a csapattal edzeni az elején, azóta ezt a lemaradást behoztam már, és jó ideje én is kettőt edzem, úgy ahogy mindenki más. Én a kezdeti szakaszát nem szeretem a felkészülésnek, nagyon nehezen rázódom bele fizikai szempontból, de aztán elkap a hév és jobban megy, a testem is hozzászokik az erőfeszítésekhez. Az úszás része nem kellemes, azt kevésbé kedvelem, de a kondizást viszont kifejezettem szeretem.


Milyen poszton számít majd rád Dénes, beszéltetek-e már erről?


Dénessel úgy beszéltük meg, hogy ettől a szezontól még univerzálisabb leszek. Tavaly is kapás/center pozícióban fordultam meg, idén emellett rosszkézen is játszom majd. De alapvetően marad a kapás/center pozíció.


Mivel lennél elégedett önmagadat és a csapatot tekintve ebben a szezonban?


Szerintem mindenképp kijárna a csapatnak egy helyezés javítás. Az elmúlt években nem volt túl sok ilyesfajta sikerélményünk, úgyhogy most év végén egy, vagy két helyezéssel jobbat nagyon megérdemelnénk. Én pedig próbálom a vízilabdát a suli mellett maximálisan kivitelezni, minden meccsen ott lenni és száz százalékot nyújtani.


Ha már itt tartunk, mennyire nehéz a sulit összeegyeztetni az élsporttal?


Nekem elég egyedi az esetem, ugyanis egy elég nehéz egyetemet végzek (megj. - szerk.: Fogorvostudományi Kar), de úgy gondolom, hogy össze lehet. Szerintem az nem igaz, hogy nem lehet. Nem egyszerű, nagyon sokat kell melózni, de nem lehetetlen egyáltalán. Engem a sport kikapcsol, úgyhogy ez egyfajta mentsváram is az iskola mellett.


Eléggé kicserélődött a csapat, milyennek érzed a hangulatot? Hogy alakul az összhang?


Úgy érzem, hogy jobb lett az összhang. Nem tudnám megmondani pontosan, hogy miért, de talán a csapatban az emberek személyiségjegyei jobban egyeznek, jobban passzolnak. Sokan elmentek, de sokan jöttek is, és jó irányba változott a csapat, jó a kémia a csapaton belül.


Említettük már, hogy sok távozó és érkező volt a nyáron, szerinted erősödött a csapat a tavalyihoz képest?


Szerintem az előző években az lehetett a problémánk, hogy nem volt annyira jó a kémia. Egyénileg lehet, hogy nagyon jók voltunk, de nem volt olyan jó az összhang és nem tudtunk úgy összedolgozni. Most úgy érzem, hogy egyértelműen jobb a kémia, így azt mondanám, hogy igen, erősödött a csapat a tavalyihoz képest.



KÉRDEZZ-FELELEK


Név: 
Hajdú Róza
Becenév (ha van): 
Róz
Születésnapod: 
2001.03.15.
Posztod: 
center/ kapás
Előző csapatod / csapataid: 
Fradi, UVSE
Legkedvesebb eredményed: 
UVSE-vel ifjúsági 1.helyezés, gyermek bajnokság 1. helyezés
Mi az az edzésfajta, amit a legkevésbé szeretsz: 
sajnos az úszás
Mi az az edzésfajta, amit a leginkább szeretsz: 
labdás edzés, taktikai gyakorlás
Vízilabdán kívüli kedvenc sport: 
darts:)
Példaképed (ha van): 
nincs
Kedvenc étel: 
mákosguba
Kedvenc ital (lehet alkoholos is): 
hideg bodzás limonádé
Kedvenc film: 
Női szervek
Kedvenc sorozat: 
The Office
Kedvenc zene: 
Dzsúdlótól bármi, Spanom
Kedvenc könyved: 
3 testőr Afrikában
Kedvenc nyaralós helyed: 
Olaszország
Elegáns, vagy sportos: 
elegáns
Mi a hobbid: 
Fogorvosira járok ezért minden ami fogászat:)
Milyen eredménnyel lennél elégedett a szezon végén (válaszolhatsz akár hosszabban is J ): 
egyértelműen egy Magyar Kupa győzelem/ első 3-ban benne lenni

bottom of page